Календар подій | |
|
- Якщо ти неуважний, це означає, що
твоя увага спрямована на щось інше. Визнач
її об’єкт. Подолай суперника.
- Спрямуй силу уваги, куди слід. Увага є і умовою, і результатом твоєї
діяльності.
- Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація
уваги потребує твоїх свідомих дій.
- Готуй все необхідне до початку
уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.
- Ти повинен ставити своїй увазі
чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.
- Оскільки при втомі керування увагою погіршується,
для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом,
використовувати спеціальні вправи.
- Використовуй здатність незвично привертати увагу.
Уявляй звичайне як не звичай (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці
землян).
- Під час виконання завдання час від
часу запитуй себе: «Про що я думаю?».
- Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється,
достатньо буває одного цього запитання. Якщо не допомогло – зміні положення
тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи зменшуючи силу звуку.
- Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання,
які ти можеш ставити собі час від часу: «На яке запитання щойно відповідав
однокласник?», «Яке запитання щойно поставив учитель?».
- Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання
– просто повтори його, можна вголос.
- Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй
таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується.
- Намагайся набути максимальну
кількість навчальних навичок, вони здійснюються без участі уваги. Вона потрібна
тобі для нового, цікавого, важливого.
- Перевіряйте з сусідом по парті
роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.
- Щоб привернути свою увагу до
матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм досвідом, інтересами.
- Більше працюй з підручниками,
оскільки це тренує увагу.
- Не поспішай при зміні видів роботи.
Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть
виникати помилки.
- Не намагайся робити багато справ
одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу.
- Враховуй, що ступень і обсяг уваги
пов’язані зворотною залежністю – збільшення обсягу елементів, що сприймається,
викликає зменшення уваги і навпаки. Тому важливий матеріал повторюй окремо.
- Вигадай свій власний жест (по
коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя увага зменшується цей рух
м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію.
- Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї
уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо).Враховуй вплив природних чинників:
в дощовий день концентрація уваги зменшується, а отже тобі потрібно приділити
більше часу (повторень) для виконання завдань.
|
Календар | « Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|